woensdag 16 januari 2013

Kookboeken en een Give Away...

Vandaag weer een stukje opgeruimd. Heel klein stukje....
het stukje boven op de broodtrommel, die trouwens niet gebruikt wordt als broodtrommel , want hij zit vol met zakjes met zaadjes. Dat wordt dus een volgend klusje...
Klusje van niets eigenlijk. Dat ik dat niet eerder heb gedaan zeg.
Het zit zo,
door de jaren heen heb ik wel wat kookboeken verzamelt. Van allerlei pluimage, nieuw maar ook bij de kringloop vandaan en na de dood van mijn ouders ook die van hun.  Dat werd dus een hele rij, breder dan de broodtrommel!!! Viel ook steeds om :( , kortom vreselijk slordig dus.

Ik gebruik ze amper. Ik ben gewoon niet zo'n keukenprinses die allerlei liflafjes maakt. Het kookboek van mijn tante(van de huishoudschool dus) die voldoet prima. Dan heb ik nog wat boekjes over kruiden en inmaken en gezonde sappen en zo en dat is eigenlijk wel genoeg. Meer dan genoeg......
Nu is het rijtje nog maar de helft van de broodtrommel.
En heb ik weer een grote tas vol boeken voor de kringloop.
Ze zijn daar hartstikke blij met mij ;)

Ik heb trouwens wel weer een Give Away.....
voor wie interesse heeft heb ik dit kookboekje in de aanbieding:

1 opmerking:

  1. Heb je al gekeken of je de kookboeken op Bol.com kunt zetten? is misschien ook de moeite... enne, deze wil ik wel winnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen